Dažniausiai užduodami klausimai

Jei turite klausimų, kurių nėra čia, prašome susisiekti su mumis.

Kur įsigyti „Rainbow“ švaros sistemą?

„Rainbow“ švaros sistema parduodama per nepriklausomų įgaliotų platintojų tinklą. Jeigu norite įsigyti „Rainbow“ sistemą, užpildykite demonstracijos prašymo formą. Su Jumis susisieks įgaliotas „Rainbow“ platintojas Jūsų regione.

Kiek kainuoja „Rainbow“ sistema?

„Rainbow“ sistemos kaina svyruoja priklausomai nuo komplektacijos, vietinės rinkos sąlygų, mokesčių ir keitimo vertės, kuri gali būti pridėta prie kainos. Jūsų vietinis įgaliotas „Rainbow“ platintojas bus pasirengęs suteikti daugiau informacijos. Jeigu norite užsisakyti konsultaciją namuose, užpildykite demonstracijos prašymo formą.

Ar įgalioti „Rainbow“ platintojai parduoda šią švaros sistemą internete?

Ne, įgalioti platintojai parduoda „Rainbow“ švaros sistemą tik demonstracijų Jūsų namuose metu. Svarbu žinoti, kad tik produktai, oficialių platintojų parduoti demonstracijų metu, turi garantinį laikotarpį. „Rainbow“ produktams, pirktiems iš neįgaliotų platintojų, pavyzdžiui, internete, nesuteikiamas garantinis laikotarpis. Taip pat pirkdami internetu negalite būti tikri, kad produktas yra naujas ir originalus. Daugiau….

Kur galėčiau rasti vietinį įgaliotą „Rainbow“ platintoją?

Galite pasinaudoti platintojų paieška mūsų internetiniame puslapyje. Jeigu Jums nepavyksta rasti vietinio platintojo, susisiekite su „Rexair“ klientų aptarnavimo skyriumi.

Su kuo susisiekti, norint gauti „Rainbow“ valymo sistemos remontą, įsigyti dalių ar skysčių?

Susisiekite su „Rainbow“ įgaliotu platintoju, iš kurio pirkote sistemą. Jeigu Jums nepavyksta rasti platintojo, pasinaudokite mūsų siūloma platintojų paieška internetiniame puslapyje. Jeigu nepavyko rasti platintojo, kreipkitės į „Rexair LLC“ klientų aptarnavimo skyrių.

Kur galima gauti „Rainbow“ sistemos naudojimo vadovą?

Sistemos vadovą galima parsisiųsti iš šio tinklapio.

Kokius atvejus padengia „Rainbow“ garantija?

„Rexair LLC“ nepriklausomi įgalioti platintojai suteikia rašytinę 4 metų garantiją „Rainbow“ švaros sistemai ir jos priedams bei 8 metų garantiją sistemos elektroniniam valdymo pultui-varikliui. Šios garantijos negalioja tik natūraliai nusidėvėjusiems diržams, antgalių šereliams ir HEPA neutralizatoriui.

Kaip dažnai reikia keisti HEPA filtrą?

Rekomenduojama, kad po dviejų metų naudojimo jūsų HEPA filtrą apžiūrėtų įgaliotas „Rainbow“ priežiūros centro atstovas. Po penkerių metų naudojimo rekomenduojame pakeisti Jūsų HEPA filtrą tam, kad Jūsų „Rainbow“ sistema veiktų nepriekaištingai.

Ar „Rainbow“ gali išvalyti skysčius?

Taip, „Rainbow“ yra pritaikytas saugiam skysčių pašalinimui. Perskaitykite instrukcijas naudotojo vadove. Pastaba: su „Rainbow“ „Power Nozzle“ elektriniu šepečiu skysčių valyti negalima.

Kiek vandens reikia pilti į vandens indą?

Pilkite tiek vandens, kad kupolo viršus indo dugne būtų užpilas vandeniu.

Ar galima naudoti ne „Rainbow“ firmos skystą valiklį „Rainbow“, „AquaMate“ ir „RainJet“ aparatams?

„Rexair“ išbandė tik „Rainbow“ firmos gaminius su šiais aparatais.

Ar „Rainjet“ saugu naudoti namų grindims?

Su „Rainjet“ yra saugu valyti tokių tipų grindis: marmuro, akmens, keraminių plytelių, vinilo, linoleumo.